Ogłoszenie o posiedzeniu Komisji Skarg, Wniosków i Petycji 05.06.2024 r.

W dniu 5 czerwca 2024 r. w budynku Urzędu Miejskiego w Kleszczelach, ul. 1 Maja 4, pokój nr 8, odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Kleszczelach.

Porządek posiedzenia przedstawia się następująco:

  1. Otwarcie posiedzenia i przedstawienie porządku posiedzenia.
  2. Wybór Zastępcy Przewodniczącego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Kleszczelach.
  3. Rozpoznanie skargi na działalność Burmistrza Kleszczel.
  4. Przedstawienie projektów uchwał.
  5. Opracowanie planu pracy Komisji na 2024 r.
  6. Sprawy różne.

 Początek posiedzenia  o godz. 13.00.

Kleszczele, dnia  29 maja 2024 r.

Przewodniczący
Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

    /-/ Zygmunt Ostrowski

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Kleszczelach

Wytwarzający/odpowiadający: Magdalena Filińska - Referat Organizacyjny

Data wytworzenia: 2024-05-29

Wprowadzający: Walentyna Sidoruk

Data modyfikacji: 2024-05-31

Opublikował: Walentyna Sidoruk

Data publikacji: 2024-05-31