Wydawanie decyzji o srodowiskowych uwarunkowaniach
TYTUŁ SPRAWY |
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia |
WYMAGANE DOKUMENTY |
1) Wniosek o wydanie decyzji; 2) raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku, gdy wnioskodawca wystąpił o ustalenie zakresu raportu w trybie art. 69 ustawy ooś - kartę informacyjną przedsięwzięcia wraz z ich zapisem w formie elektronicznej na informatycznych nośnikach danych (np. CD) w ilości po 4 egzemplarze w formie pisemnej i elektronicznej – dotyczy przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko; 3) karta informacyjna przedsięwzięcia wraz z zapisem w formie elektronicznej na informatycznych nośnikach danych (np. CD) w ilości po 4 egzemplarze w formie pisemnej i elektronicznej; 4) poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej obejmującej przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmującej przewidywany obszar, na którym będzie oddziaływać przedsięwzięcie; 5) mapa w postaci papierowej oraz elektronicznej w skali zapewniającej czytelność przedstawionych danych z zaznaczonym przewidywanym terenem, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz z zaznaczonym przewidywanym obszarem, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie, wraz z wyznaczoną odległością, o której mowa w ust. 3a pkt 1 (tj. odległością 100 m od granic terenu realizacji inwestycji); 6) wypis z rejestru gruntów lub inny dokument, w postaci papierowej lub elektronicznej, wydany przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalający na ustalenie stron postępowania, zawierający co najmniej numer działki ewidencyjnej oraz, o ile zostały ujawnione: numer jej księgi wieczystej, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie, oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie; 7) wykaz działek przewidzianych do prowadzenia prac przygotowawczych polegających na wycince drzew i krzewów, o ile prace takie przewidziane są do realizacji - dotyczy przedsięwzięć wymagających decyzji, o której mowa w art. 72 ust. 1 pkt 10 ustawy ooś (tj. decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej); 8) analiza kosztów i korzyści, o której mowa w art. 10a ust.1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. − Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.) – jeśli dotyczy, lub oświadczenie o braku konieczności sporządzania analizy. |
OPŁATY |
Opłata skarbowa za wydanie decyzji w kwocie: 205 zł |
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Urząd Miejski w Kleszczelach, ul. 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele pokój nr 6 (sekretariat), pn. - pt. w godzinach pracy urzędu. |
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Do 60 dni z wyłączeniem terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu wydającego decyzję. |
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA |
Referat Inwestycji i Środowiska, pokój nr 9, tel. (85) 681 80 04 wew. 17 |
ZAŁATWIENIE SPRAWY |
Wydanie decyzji. |
TRYB ODWOŁAWCZY |
Na decyzję służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białymstoku, za pośrednictwem Burmistrza Kleszczel, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji. W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania. |
PODSTAWA PRAWNA |
|
UWAGI |
Opłata skarbowa wnoszona jest na konto Urzędu Miejskiego w Kleszczelach: Bank Spółdzielczy w Hajnówce – 49 8071 0006 0018 8290 2000 0130 |
Metryka strony