Ogłoszenie o przetargu - dostawa ciągnika wraz z osprzętem dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Kleszczelach
Kleszczele, dn. 17 maja 2007 r.
RGK.IV.3410-2/07
Ogłoszenie o zamówieniu
o wartości szacunkowej poniżej 60 tys. euro
na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.)
1. Nazwa i adres Zamawiającego.
Gmina Kleszczele, ul. 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele
NIP - 6030024876, Regon - 050659071
tel. (085) 6818004 wew. 12, fax (085) 6818004 wew. 14,
e-mail: kleszczeleum@fr.pl.
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Aleksander Gajewski-podinsp. ds. zamówień publicznych, tel. (085)6818004 wew. 28
2. Określenie trybu zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60 tys. euro na podstawie art.39 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) na zadanie pod nazwą „Dostawa ciągnika wraz z osprzętem dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Kleszczelach”.
3. Adres strony internetowej, na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kleszczele.fr.pl
4. Określenie przedmiotu lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotem dostawy jest ciągnik wraz z osprzętem dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Kleszczelach.
-
Nazwa parametru
Opis parametru urządzenia wymagany przez Zamawiającego
Moc ciągnika
75 KM-80 KM
silnik
czterosuwowy z zapłonem samoczynnym
Pojemność skokowa silnika
do 5000 cm3
Skrzynia biegów
mechaniczna z wbudowanym reduktorem skrzyni biegów
kabina
dwudrzwiowa, o niskim poziomie hałasu, z uchylną pokrywą dachu, uchylne szyby boczne, narożne oraz szyba tylna, układy wentylacji i ogrzewania, siedzisko operatora z zagłówkiem podłokietnikami oraz regulacją kąta pochylenia oparcia i podłokietników, lusterka boczne, wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej,
zaczep
górny zaczep transportowy i dolny zaczep transportowy wychylny,
wyposażenie
sprężarka powietrza z instalacją sterowania hamulcami pneumatycznymi przyczep, błotniki przednie i tylne, reflektory robocze z przodu ciągnika szt.4,
osprzęt
Ładowacz czołowy współpracujący z ciągnikiem o udźwigu nie mniejszym niż 1500 kg, użytecznej wysokości podnoszenia nie mniej niż 3 m, czerpak materiałów sypkich o szerokości 1,8 m oraz widły do palet przesuwne
Ponadto:
1. Ciągnik wraz z osprzętem musi ze sobą współpracować.
2. Naprawy w okresie gwarancji, zarówno ciągnika i osprzętu, odbywać się będą w miejscu jego eksploatacji i na koszt Wykonawcy.
3. Do urządzenia należy dostarczyć Deklaracje Zgodności.
4. Urządzenie powinno być oznakowane znakiem CE.
5. Do urządzenia należy dołączyć instrukcje użytkowe oraz dokumentację urządzenia w języku polskim.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 29370000-3 Ciągniki
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia.
30 dni od daty podpisania umowy.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. znajdują si w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
5. udzielą gwarancji na dostarczone urządzenia:
na ciągnik 24 miesięczny okres gwarancji liczony od dnia przekazania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia,
na osprzęt 24 miesięczny okres gwarancji liczony od dnia przekazania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale 10 SIWZ.
8. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: najniższa cena, znaczenie: 100%
10. Miejsce i termin składania ofert.
Oferty należy składać w Urzędzie Miejskim w Kleszczelach ul. 1 Maja 4, pok. Nr 6 01.06.2007 r. do godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Kleszczelach ul. 1 Maja 4, pok. Nr 8 01.06.2007 r. godz. 1020.
11. Termin związania ofertą.
Składający ofertę Wykonawca pozostaje nią związany przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Burmistrz
/-/ mgr inż. Aleksander Sielicki
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia....więcej>>>
Metryka strony