Protokół Nr I/02

Protokół Nr I/02

obrad I Inauguracyjnej Sesji Rady Miejskiej w Kleszczelach odbytych w dniu 19 listopada 2002 roku.

Obrady rozpoczęto o godz. 1400 w sali Miejskiego Ośrodka Kultury w Kleszczelach.

Obradom przewodniczył do czasu wyboru Przewodniczącego Rady najstarszy wiekiem radny - Pani Walentyna Duda, a następnie Przewodniczący Rady Jerzy Jaroszewicz.

Protokołowała Walentyna Sidoruk.

Do punktu 1.

Otwarcia obrad I Inauguracyjnej Sesji Rady Miejskiej w Kleszczelach dokonał najstarszy wiekiem radny - Pani Walentyna Duda witając nowo wybranych radnych Rady Miejskiej w Kleszczelach, Burmistrza Kleszczel - Pana Aleksandra Sielickiego, Radnego Rady Powiatu Hajnowskiego - Pana Jana Sawicz, Przewodniczącego Miejskiej Komisji Wyborczej w Kleszczelach - Pana Eugeniusza Juźwiuk, sołtysów z gminy Kleszczele, zaproszonych gości i pozostałych uczestników dzisiejszych obrad.

Przewodnicząca Obrad stwierdziła, że na stan 15 radnych, w obradach uczestniczy 15 radnych, co stanowi wymagane quorum do podejmowania prawomocnych uchwał Rady. Listy obecności radnych, sołtysów i pozostałych osób uczestniczących w obradach w załączeniu do protokołu (załączniki Nr 1, 2 i 3) .

Przewodnicząca Obrad wniosła o dokonanie zmiany zaproponowanego w zawiadomieniach porządku obrad polegającej na "przyjęciu porządku obrad" uwzględnionego w pkt 1, po złożeniu ślubowania przez radnych oraz zdjęcia z porządku dziennego punktów od 7 do 10 na wniosek Burmistrza Kleszczel.

Wobec nie wniesienia sprzeciwu Przewodnicząca obrad uznała, że zaproponowana zmiana w porządku obrad została przyjęta przez aklamację.

Do punktu 2.

Przewodnicząca Obrad zwróciła się do Przewodniczącego Miejskiej Komisji Wyborczej w Kleszczelach - Pana Eugeniusza Juźwiuk o wręczenie zaświadczeń stwierdzających wybór radnych Rady Miejskiej w Kleszczelach oraz burmistrza Kleszczel.

Przewodniczący Miejskiej Komisji Wyborczej wręczył zaświadczenie stwierdzające wybór burmistrza Kleszczel oraz zaświadczenia stwierdzające wybór radnych Rady Miejskiej.

Do punktu 3.

Nowo wybrani radni przystąpili do aktu ślubowania. Przewodnicząca Obrad pouczyła, iż odmowa złożenia ślubowania oznacza zrzeczenie się mandatu, a następnie odczytała rotę ślubowania:

"Wierny Konstytucji i prawu Rzeczypospolitej Polskiej, ślubuję uroczyście obowiązki radnego sprawować godnie, rzetelnie i uczciwie, mając na względzie dobro mojej gminy i jej mieszkańców"

Każdy wywołany przez Przewodniczącą Obrad radny wypowiadał słowo "ślubuję". Aktu ślubowania dokonali następujący radni:

  1. Grażyna Bieroza
  2. Walentyna Duda
  3. Henryka Ewa Gąsowska
  4. Mirosław Gryniewicki
  5. Marek Haponiuk
  6. Saber Hassoun
  7. Jerzy Jaroszewicz
  8. Michał Kazimieruk
  9. Marek Martynowicz
  10. Waldemar Janusz Niewiński
  11. Jan Piasecki
  12. Teofila Strojna
  13. Włodzimierz Sajewicz
  14. Mikołaj Szymczuk
  15. Włodzimierz Wasiluk

Do punktu 4.

Przewodnicząca Obrad zaproponowała przyjąć porządek obrad wraz z zaproponowaną wyżej poprawką. Porządek obrad został zatwierdzony jednogłośnie i przedstawia się następująco:

1.Otwarcie obrad I Inauguracyjnej Sesji Rady Miejskiej w Kleszczelach

IV kadencji.

2.Wręczenie zaświadczeń stwierdzających wybór radnych Rady Miejskiej w Kleszczelach oraz burmistrza Kleszczel.

3.Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych.

4.Przyjęcie porządku obrad.

5.Wybór Przewodniczącego Rady

a)wybór Komisji Skrutacyjnej,

b)zgłaszanie kandydatów na Przewodniczącego Rady Miejskiej,

c)dokonanie aktu tajnego głosowania,

d)przedstawienie wyników głosowania przez Przewodniczącego Komisji Skrutacyjnej

e)powzięcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej.

6.Wybór Wiceprzewodniczącego Rady.

a)wybór Komisji Skrutacyjnej

b) zgłaszanie kandydatów na Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej

c) dokonanie aktu tajnego głosowania

d) przedstawienie wyników głosowania przez Przewodniczącego Komisji Skrutacyjnej

e) powzięcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej

7.Informacja Burmistrza Kleszczel o stanie gminy.

8.Zamknięcie obrad.

Do punktu 5a.

Przewodnicząca Obrad poinformowała, iż zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym Rada Miejska wybiera ze swego grona Przewodniczącego Rady bezwzględną większością głosów w obecności co najmniej połowy ustawowego składu Rady, w głosowaniu tajnym. Głosowanie przeprowadzi Komisja Skrutacyjna w składzie 3 osób. Zaproponowała, aby Komisja Skrutacyjna w ustalonym składzie dla wyboru przewodniczącego, przeprowadziła również głosowanie na Wiceprzewodniczącego Rady. Radni propozycję zaakceptowali.

Przewodnicząca Obrad zwróciła się, aby w skład Komisji Skrutacyjnej zostali zgłoszeni radni, którzy nie zamierzają kandydować na Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Rady.

Powołano Komisję Skrutacyjną w składzie:

1.Teofila Strojna

2.Michał Kazimieruk

3.Jan Piasecki

Komisja ze swego składu wybrała Przewodniczącą w osobie Pani Teofili Strojnej.

Do punktu 5b.

Przewodnicząca Obrad zwróciła się o zgłaszanie kandydatur na Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kleszczelach.

Zgłoszono następujących kandydatów:

Radny Waldemar J. Niewiński zgłosił kandydaturę Pana Włodzimierza Wasiluk.

Radna Grażyna Bieroza zgłosiła kandydaturę Pani Walentyny Duda.

Radny Mikołaj Szymczuk zgłosił kandydaturę Pana Jerzego Jaroszewicz.

Radna Henryka E. Gąsowska zgłosiła swoją kandydaturę.

W/w osoby wyraziły zgodę na kandydowanie na Przewodniczącego Rady Miejskiej.

Lista kandydatów na Przewodniczącego Rady Miejskiej została zamknięta jednogłośnie w głosowaniu jawnym.

Przewodnicząca Obrad poprosiła Komisję Skrutacyjną o przygotowanie kart go głosowania, a na czas przygotowania kart - Sekretarz Gminy Panią Alinę Snarską o przedstawienie zagadnień wynikających z ustawy o samorządzie gminnym.

Do punktu 5c.

Przed rozdaniem kart do głosowania Przewodnicząca Obrad przedstawiła "Regulamin tajnego głosowania - wyboru przewodniczącego i wiceprzewodniczącego". Regulamin stanowi załącznik nr 4 do protokołu.

Przewodnicząca Obrad zarządziła przeprowadzenie tajnego głosowania.

Po dokonaniu aktu tajnego głosowania Komisja Skrutacyjna przystąpiła do ustalenia wyników głosowania.

Do punktu 5d.

Po ustaleniu wyników głosowania Przewodnicząca Komisji Skrutacyjnej Pani Teofila Strojna odczytała protokół Komisji.

W oparciu o wyniki głosowania Przewodnicząca Obrad stwierdziła, że w głosowaniu tajnym żaden z kandydatów nie otrzymał wymaganej bezwzględnej większości głosów. Głosowanie zostało nierozstrzygnięte i wobec tego ogłosiła II turę głosowania tajnego na Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kleszczelach. Zgodnie z "Regulaminem" do II tury głosowania przechodzi dwóch kandydatów, którzy w I turze uzyskali największą liczbę głosów "za". Największą liczbę głosów otrzymali:

1. Jerzy Jaroszewicz

2. Włodzimierz Wasiluk

Przewodnicząca Obrad poprosiła Komisję Skrutacyjną o przygotowanie kart do przeprowadzenia II tury głosowania.

Przewodnicząca Obrad zarządziła przeprowadzenie II tury tajnego głosowania.

Po dokonaniu aktu tajnego głosowania Komisja Skrutacyjna przystąpiła do ustalenia wyników głosowania.

Po ustaleniu wyników głosowania Przewodnicząca Komisji Skrutacyjnej Pani Teofila Strojna odczytała protokół Komisji.

W oparciu o wyniki głosowania Przewodnicząca Obrad stwierdziła, że bezwzględną większość głosów w II turze głosowania tajnego na Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kleszczelach otrzymał Pan Jerzy Jaroszewicz - 8 głosów.

Do punktu 5e.

Przewodnicząca Obrad przedstawiła projekt uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kleszczelach, a następnie poddała projekt pod głosowanie.

W głosowaniu brało udział 15 radnych, z których wszyscy opowiedzieli się za powzięciem uchwały. Przewodnicząca Obrad stwierdziła, iż uchwała NrI/1/02 w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kleszczelach została powzięta jednogłośnie. Uchwała stanowi załącznik nr 5 do protokołu.

Przewodnicząca Obrad pogratulowała nowemu Przewodniczącemu wyboru oraz przekazała dalsze prowadzenie obrad. O godz. 1530 zarządziła 10 min przerwę.

Do punktu 6.

Przewodniczący Rady - Jerzy Jaroszewicz o godz. 1540 wznowił obrady Sesji Rady Miejskiej.

Podziękował radnym za obdarzenie zaufaniem i wybór na Przewodniczącego. Złożył deklarację godnego wypełniania powierzonej mu funkcji i reprezentowania Rady.

Do punktu 6a.

Przewodniczący Rady poinformował, iż przy wyborze Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej obowiązują takie same zasady, jak przy wyborze Przewodniczącego. Głosowanie zgodnie z wolą radnych przeprowadzi Komisja Skrutacyjna powołana dla przeprowadzenia wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej.

Do punktu 6b.

Przewodniczący Rady zwrócił się do radnych o zgłaszanie kandydatów na Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Kleszczelach.

Zgłoszono następujących kandydatów:

Radny Marek Martynowicz zgłosił kandydaturę Pana Mikołaja Szymczuk.

Radny Waldemar J. Niewiński zgłosił kandydaturę Pana Włodzimierza Wasiluk.

Radny Saber Hassoun zgłosił swoją kandydaturę.

W/w osoby wyraziły zgodę na kandydowanie na Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej.

Lista kandydatów na Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej została zamknięta jednogłośnie w głosowaniu jawnym.

Przewodnicząca Obrad poprosiła Komisję Skrutacyjną o przygotowanie kart go głosowania.

Do punktu 6c.

Przed rozdaniem kart do głosowania Przewodniczący Rady przypomniał "Regulamin tajnego głosowania - wyboru przewodniczącego i wiceprzewodniczącego".

Przewodniczący Rady zarządził przeprowadzenie tajnego głosowania.

Po dokonaniu aktu tajnego głosowania Komisja Skrutacyjna przystąpiła do ustalenia wyników głosowania.

Do punktu 6d.

Po ustaleniu wyników głosowania Przewodnicząca Komisji Skrutacyjnej Pani Teofila Strojna odczytała protokół Komisji.

W oparciu o wyniki głosowania Przewodniczący Rady stwierdził, że w głosowaniu tajnym żaden z kandydatów nie otrzymał wymaganej bezwzględnej większości głosów. Głosowanie zostało nierozstrzygnięte i wobec tego ogłosił II turę głosowania tajnego na Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Kleszczelach. Zgodnie z "Regulaminem" do II tury głosowania przechodzi dwóch kandydatów, którzy w I turze uzyskali największą liczbę głosów "za". Największą liczbę głosów otrzymali:

1. Mikołaj Szymczuk

2. Włodzimierz Wasiluk

Przewodniczący Rady poprosił Komisję Skrutacyjną o przygotowanie kart do przeprowadzenia II tury głosowania, a następnie zarządził przeprowadzenie II tury tajnego głosowania.

Po dokonaniu aktu tajnego głosowania Komisja Skrutacyjna przystąpiła do ustalenia wyników głosowania.

Po ustaleniu wyników głosowania Przewodnicząca Komisji Skrutacyjnej Pani Teofila Strojna odczytała protokół Komisji.

W oparciu o wyniki głosowania Przewodniczący Rady stwierdził, że w II turze głosowania tajnego obaj kandydaci uzyskali jednakową liczbę głosów "za" i wobec tego głosowanie należy powtórzyć na takich samych zasadach.

Przewodniczący Rady poprosił Komisję Skrutacyjną o przygotowanie kart do powtórzenia II tury głosowania, a następnie zarządził powtórne przeprowadzenie II tury tajnego głosowania.

Po dokonaniu aktu tajnego głosowania Komisja Skrutacyjna przystąpiła do ustalenia wyników głosowania.

Po ustaleniu wyników głosowania Przewodnicząca Komisji Skrutacyjnej Pani Teofila Strojna odczytała protokół Komisji.

W oparciu o wyniki głosowania Przewodniczący Rady stwierdził, że bezwzględną większość głosów w powtórzonej II turze głosowania tajnego na Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Kleszczelach otrzymał Pan Włodzimierz Wasiluk - 8 głosów.

Do punktu 6e.

Przewodniczący Rady przedstawił projekt uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Kleszczelach, a następnie poddał projekt pod głosowanie.

W głosowaniu brało udział 15 radnych, z których wszyscy opowiedzieli się za powzięciem uchwały. Przewodniczący Rady stwierdził, iż uchwała NrI/2/02 w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Kleszczelach została powzięta jednogłośnie. Uchwała stanowi załącznik nr 6 do protokołu.

Do punktu 7.

Burmistrz Kleszczel Aleksander Sielicki wyraził nadzieję, że radni będą mieli okazję realizować plany, które na nową kadencję przyjmą. Zadeklarował współpracę z nowo wybranymi radnymi. Jednocześnie zwrócił uwagę, aby nie były powtarzane rzeczy nierealne, które pojawiły się w kampanii wyborczej. Nawiązał do kampanii wyborczej kontrkandydata na burmistrza, który prowadząc brudną kampanię próbował wyciągać pewne rzeczy. Zwrócił się do radnych, aby takich postaw nie powielać. Kampania wyborcza skończyła się i trzeba przystąpić do pracy.

Informację na temat sytuacji gminy Burmistrz rozpoczął od przedstawienia budżetu gminy. Podkreślił, iż nasza gmina należy do najbiedniejszych w województwie podlaskim. W ciągu 12 lat istnienia samorządu przy tych skromnych środkach udało się zrealizować wiele zadań inwestycyjnych. Wyraził nadzieję, że budżet na 2003 rok także spowoduje rozwój gminy. Wyjaśnił zasady budowy budżetu gminy. Zaznaczył, iż rozwój naszej gminy, przy budżecie gwarantującym tylko bieżące utrzymanie, zależy przede wszystkim od środków pozyskiwanych z zewnątrz. Przedstawił porównanie naszej gminy z gminami innymi o podobnej wielkości. Zapoznał radnych z planami inwestycyjnymi na przyszły rok:

  • budowa kolektora sanitarnego Kleszczele - Repczyce wraz z rozbudową sieci wodociągowej,
  • budowa kolektora sanitarnego na ulicach Ciasna i Kopernika w Kleszczelach,
  • przygotowanie do zagospodarowania terenu wokół zbiornika wodnego Repczyce oraz plany na najbliższe lata.

Burmistrz omówił kolejno sytuację w następujących dziedzinach:

1.Transport i drogownictwo

Przedstawił podział dróg oraz krótko scharakteryzował stan ich nawierzchni i plany odnośnie modernizacji następujących odcinków:

  • droga krajowa do przejścia granicznego w Połowcach - plan modernizacji po 2006 roku,
  • droga wojewódzka Kleszczele - Jelonka - kontynuacja modernizacji w latach 2003 - 2004, a w kolejnych latach sukcesywnie do Hajnówki,
  • drogi powiatowe: modernizacja odcinka drogi od strony Kleszczel w kierunku Policznej, kontynuacja modernizacji drogi Żuki - Piotrowszczyzna, modernizacja drogi od szosy siemiatyckiej w kierunku Gruzki - planowane na 2003 rok, konieczna modernizacja drogi do Dobrowody,

Poinformował o podjętych działaniach zmiany kategorii drogi gminnej Kleszczele - Repczyce na drogę powiatową.

2.Ochrona przeciwpożarowa

Przedstawił jednostki OSP funkcjonujące na terenie gminy oraz stan zatrudnienia. Poinformował na temat karosacji wozu bojowego w OSP Kleszczele.

3.Bezpieczeństwo

Poinformował na temat pozyskanych 2 agregatów prądotwórczych oraz planowanym przywróceniu Komisariatu Policji w Kleszczelach.

4.Oświata i wychowanie

Przedstawił informację na temat:

  • funkcjonujących placówek oświatowych oraz planowanym utworzeniu zespołu szkół w budynku szkolnym,
  • planach odnośnie zagospodarowania budynków poszkolnych w Kleszczelach,
  • planach budowy boisk przyszkolnych,
  • dowożeniu dzieci do szkół.

5.Ochrona zdrowia

Poinformował, iż w br. Kleszczele pozyskały karetkę pogotowia. Burmistrz poruszył też sprawę utworzenia Niepublicznego ZOZ, ponieważ jego funkcjonowanie przyniosło pewne niezadowolenie. Wyjaśnił w sprawie organów odpowiedzialnych za organizację opieki zdrowotnej. Podkreślił, iż to mieszkańcy mają decydować, jaki charakter ma mieć Ośrodek. Zaznaczył, iż radni muszą wiedzieć, że zawsze mogą zrobić referendum w sytuacjach, kiedy zarzuca się im bezradność.

6.Opieka społeczna

Poinformował na temat:

  • środków przeznaczanych na pomoc społeczną,
  • rządowego programu dożywiania dzieci,
  • dodatków mieszkaniowych

Podkreślił, iż z każdym rokiem społeczeństwo ubożeje, wydatków przybywa, a środków w formie dotacji jest stanowczo za mało.

7.Administracja

Przedstawił stan zatrudnienia w Urzędzie. Zwrócił uwagę na fakt, że pracowników z każdym rokiem ubywa, natomiast zadań przybywa. Pobory pracowników w sąsiednich gminach są znacznie wyższe niż w naszej.

8.Kultura

Przedstawił instytucje kultury oraz stan zatrudnienia. Zaznaczył, iż jednostki są małe, ponieważ na takie nas stać. Brak środków na zatrudnienie specjalistów.

9.Gospodarka komunalna

Omówił następujące zagadnienia:

  • funkcjonowanie oświetlenia ulicznego oraz planowane zmiany w załączaniu oświetlenia,
  • plany modernizacji targowicy (doprowadzenie wody bieżącej, zadaszenia części stołów,
  • oczyszczanie miasta (selektywna zbiórka, dzierżawa oraz zakup kontenerów i koszy)
  • plany kontynuacji modernizacji boiska sportowego w Kleszczelach - zaznaczył tu, że wiele zależy od aktywności samych sportowców,
  • modernizacja świetlic wiejskich (w 2003 r. planowana modernizacja 2).

10.Finanse

Omówił zaciągnięte kredyty:

  • częściowo spłacona pożyczka na budowę sali sportowej w Kleszczelach - kwota 238.000 zł,
  • pożyczka preferencyjna z NFOŚiGW - kwota 300.000 zł,
  • kredyt na bieżące wydatki w BS w Hajnówce O/Kleszczele - kwota 100.000 zł.

Zapoznał radnych z zasadami uzyskiwania pożyczek oraz poinformował, iż w przyszłym roku również planowane są zobowiązania na zadania inwestycyjne.

11.Przynależność gminy do stowarzyszeń.

Poinformował o przynależności gminy do stowarzyszeń:

- Stowarzyszenie Gmin Puszczy Białowieskiej,

- Euroregion Puszczy Białowieskiej.

Ponadto radni zostali zapoznani z następującymi zagadnieniami:

- próbach odzyskania zaległości pieniężnych od firmy "Poldrew",

- planach uruchomienia w budynku poradni pediatrycznej gabinetów specjalistycznych (w pierwszej kolejności gabinetu ginekologicznego),

- próbach zagospodarowania budynków po SKR w Policznej i Sakach oraz budynku po byłej szkole w Daszach.

Podsumowując wypowiedź Burmistrz zaznaczył, iż postęp w każdej dziedzinie będzie zależał od tego, czy zostanie wytworzona atmosfera zgody. Jeżeli Rada Miejska będzie z Burmistrzem współpracować, wspólnie będzie można dążyć do rozwoju gminy.

Przewodniczący Rady zwrócił się do radnych o zapytania. Głos zabrali:

Radna Grażyna Bieroza

- nic nie było o drogach gminnych

Radny Saber Hassoun

- w Kleszczelach w Niepublicznym ZOZ przyjmuje tylko jeden lekarz. W innych NP ZOZ-ach przyjmuje dwóch: internista i pediatra.

Burmistrz odniósł się do wypowiedzi radnych:

- dróg gminnych jest 50 km, w tym 4 km wyasfaltowanych. W 2003 r. nie ma środków na modernizację. Radni otrzymali projekt budżetu na przyszły rok. Radni mogą na Komisjach wnosić o przenoszenie środków. W ocenie Burmistrza nie ma takiej możliwości. Jedynie można wesprzeć Starostwo Powiatowe przy modernizacji dróg do Żuk, Policznej i Dobrowody. Niektóre drogi gminne można modernizować z funduszu rekultywacji. Są to środki pozabudżetowe przekazywane poprzez Urząd Marszałkowski. Być może w przyszłym roku będzie w ramach rekultywacji modernizowana droga do Redut.

- odnośnie NP ZOZ Burmistrz raz jeszcze podkreślił, iż radni mogą decydować o strukturze ZOZ. Jeśli większość uzna, że jest to nieodpowiednia struktura, można podejmować kroki w kierunku zmiany. Odnośnie obecności lekarza w ośrodku, obowiązek taki potwierdziła Kasa Chorych.

Radny Jan Piasecki

- nie było żadnego programu odnośnie walki z bezrobociem. Należałoby udzielać pomocy zakładom funkcjonującym. Chodzi tu o zakład rolny na Akacjowej. Było pewne zobowiązanie, ale nie zostało dotrzymane.

Burmistrz powiedział, iż przed zabraniem głosu należy zorientować się w danej kwestii. Zaznaczył, iż przedstawił radnym jedynie informację o stanie gminy. Nie jest to program wyborczy. Odnośnie majątku po PGR w Kleszczelach wyjaśnił,iż właścicielem jest AWRSP i według własnych zasad rozdysponowuje majątek. Polityka Agencji w pierwszych latach była nieracjonalna. Podmiot z Łodzi był zainteresowany uruchomieniem tu produkcji materiałów budowlanych. Gdyby przekazano ten majątek, byłyby miejsca pracy. Nie jest kompetencją gminy ingerowanie w sprawy Agencji. Przyglądając się tej sytuacji gmina podjęła pewne kroki i pozyskała część majątku dla Stowarzyszenia, które miało stworzyć miejsca pracy.

Burmistrz zaznaczył, iż przed krytyką czegokolwiek należy zapoznać się z kompetencjami. Kampania wyborcza skończyła się i należy zająć się pracą. Rozwój gminy będzie zależeć od zgody.

Do punktu 8.

Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodniczący Rady o godz. 1810 zamknął obrady I Inauguracyjnej Sesji Rady Miejskiej w Kleszczelach.

Protokołowała:
Walentyna Sidoruk

Przewodniczący Rady
/-/ Jerzy Jaroszewicz

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Kleszczelach

Wytwarzający/odpowiadający: Walentyna Sidoruk

Data wytworzenia: 2002-11-19

Wprowadzający: Walentyna Sidoruk

Data wprowadzenia: 2005-07-20

Data modyfikacji: 2008-09-02

Opublikował: Walentyna Sidoruk

Data publikacji: 2005-07-20