Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
TYTUŁ SPRAWY |
Przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu |
WYMAGANE DOKUMENTY |
|
OPŁATY |
Opłata skarbowa: 1) za wydanie decyzji: 56 zł, 2) za złożenie pełnomocnictwa – 17 zł / każde pełnomocnictwo. (nie podlega opłacie skarbowej dokonanie innej niż wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu czynności urzędowej, wydanie zaświadczenia oraz zezwolenia, w sprawach budownictwa mieszkaniowego; zwolnione od opłaty skarbowej są podmioty, o których mowa w art. 7 ustawy o opłacie skarbowej) |
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Urząd Miejski w Kleszczelach, ul. 1 Maja 4, 17-250 Kleszczele pokój nr 6 (sekretariat), pn. - pt. w godzinach pracy urzędu. |
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Do 30 dni (z wyłączeniem terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo przyczyn niezależnych od organu wydającego decyzję) |
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA |
Referat Inwestycji i Środowiska, Inspektor ds. nieruchomości – Zbigniew Wojciuk pokój nr 9, tel. (85) 681 80 04 wew. 23 |
ZAŁATWIENIE SPRAWY |
Wydanie decyzji. |
TRYB ODWOŁAWCZY |
Na decyzję służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Białymstoku, za pośrednictwem Burmistrza Kleszczel, w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji. W trakcie biegu terminu do wniesienia odwołania strona może zrzec się prawa do wniesienia odwołania. |
PODSTAWA PRAWNA |
|
UWAGI |
Opłata skarbowa wnoszona jest na konto Urzędu Miejskiego w Kleszczelach: Bank Spółdzielczy w Hajnówce – 49 8071 0006 0018 8290 2000 0130 |
Metryka strony