Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw
Rejestr wydawanych upoważnień i pełnomocnictw
Podstawą do prowadzenia rejestru są regulacje zawarte w § 21 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.).
Rejestr prowadzi stanowisko ds. organizacyjnych, kadr, obsługi rady i jej organów Urzędu Miejskiego w Kleszczelach, ul. 1 Maja 4, pokój nr 6, tel. 085 6818004
Informacje zawarte w rejestrze są jawne. Udostępnia się je wszystkim zainteresowanym w trybie i na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm).
Metryka strony