Sekretarz Gminy

Sekretarz Gminy - mgr Walentyna Sidoruk
 

Kleszczele, ul. 1 Maja 4, pok. nr 7

tel. 856818004

Sekretarz Gminy organizuje pracę Urzędu i zapewnia jego sprawne funkcjonowanie.

Sekretarz pełni funkcję kierownika Referatu Organizacyjnego w stosunku do pracowników wykonujących zadania przypisane Referatowi Organizacyjnemu.

 Do zadań Sekretarza należy:

1) zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu i warunków jego działania, w tym kontroli zarządczej;

2) zapewnienie warunków organizacyjnych umożliwiających sprawne wykonywanie zadań przez Radę i Burmistrza;

3) koordynowanie pracy poszczególnych Referatów w zakresie organizacyjnym;

4) koordynowanie i wykonywanie czynności z zakresu nadzoru nad działaniami związanymi z przygotowaniem przez Referaty projektów aktów prawnych organów gminy;

5) koordynowanie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg na pracę Burmistrza, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz Rady;

6) koordynowanie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i petycji kierowanych do Rady i Burmistrza,

7) koordynowanie spraw dotyczących udzielania odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych;

8) koordynowanie i organizowanie prac związanych z wyborami powszechnymi, referendami, spisami, do jednostek pomocniczych Gminy i innych organów stosownie do obowiązujących przepisów;

9) koordynowanie prac związanych z organizacją uroczystości gminnych;

10) nadzór nad przestrzeganiem Regulaminu pracy Urzędu;

11) nadzór nad terminowym i zgodnym z prawem załatwianiem spraw interesantów;

12) nadzór nad realizacją uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza;

13) nadzór nad przestrzeganiem postanowień ustawy o ochronie danych osobowych;

14) przedkładanie Burmistrzowi propozycji zasad polityki kadrowej i płacowej w Urzędzie;

15) prowadzenie dokumentacji związanej z przeprowadzaniem służby przygotowawczej w Urzędzie;

16) koordynacja rozpatrywania skarg dotyczących pracowników Urzędu;

17) prowadzenie spraw dotyczących pełnomocnictw oraz upoważnień Burmistrza w sprawach z zakresu administracji publicznej;

18) ewidencjonowanie materiałów pokontrolnych z kontroli Urzędu i nadzór nad realizacją wniosków pokontrolnych;

19) wykonywanie zadań administratora informacji publicznych, a mianowicie przekazywanie właściwemu ministrowi do spraw administracji publicznej informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie głównej Biuletynu Informacji Publicznej oraz  powiadamianie  ministra o zmianach w treści tych informacji;

20) opracowywanie projektów aktów prawnych dotyczących organizacji  i funkcjonowania Rady i jej Komisji oraz Urzędu;

21) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców;

22) podejmowanie czynności w zakresie rozwijania i koordynowania procesu informatyzacji Urzędu;

23) prowadzenie innych spraw gminy w imieniu Burmistrza w zakresie przez niego ustalonym.

Sekretarz przy znakowaniu załatwianych spraw używa symbolu SG.

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Kleszczelach

Wytwarzający/odpowiadający: Walentyna Sidoruk

Data wytworzenia: 2005-02-04

Wprowadzający: Walentyna Sidoruk

Data wprowadzenia: 2005-04-02

Data modyfikacji: 2023-06-01

Opublikował: Walentyna Sidoruk

Data publikacji: 2005-04-02